Digital Signage Atas Cermin - Semuanya Digital Signage Digital Signage Atas Cermin - Semuanya Digital Signage

Breaking News

Digital Signage Atas Cermin

Digital Signage Mirror

Satu teknologi yang agak baru di Malaysia dimana skrin digital dipaparkan mempunyai fungsi cermin. Digital Signage mempunyai fungsi cermin ini masih belum banyak digunakan secara meluas di Malaysia berkemungkinan pengguna risau akan kebolehan digital signage ini. Anda perlu tahu kelebihan fungsi digital signage atas cermin ini sebenarnya.

Pada pandangan admin, cara ini adalah cara yang agak menarik dan boleh dipraktikkan kerana ia akan membuatkan pengunjung terpesona, cermin tersebut mempunyai digital signage yang memaparkan iklan sekaligus pengunjung akan sentuh cermin tersebut. Apa yang admin difahamkan, ada produk digital signage ini mempunyai fungsi skrin sesentuh dan tiada skrin sesentuh. Anda boleh pilih mana yang sesuai.

Digital Signage Atas Cermin

Antara jenama yang telah mengeluarkan sistem digital signage mempunyai fungsi cermin adalah Samsung dan LG. Produk ini telah dikeluarkan pada tahun 2015 dan sudah meluas digunakan di luar negara. Jika ia dipasang di butik atau restoran, ia pasti memberi impak besar dalam untuk meningkatkan jualan barangan anda. Belum cuba belum tahu.

   

Tiada ulasan