Apa Itu Digital Signage - Semuanya Digital Signage Apa Itu Digital Signage - Semuanya Digital Signage

Breaking News

Apa Itu Digital Signage

Digital Signage Malaysia

Digital Signage adalah satu paparan iklan yang telah menggunakan paparan elektronik bagi menggantikan cara lama iaitu menggunakan banner, kertas dan sebagainya. Dengan penggunaan Digital Signage ini, ia dapat menjimatkan penggunaan kertas yang berlebihan dan malah ia mesra hijau.

Cara penggunaan digital signage di Malaysia bergantung pada situasi. Ramai penggunaan digital signage ini hanya tertumpu kepada iklan tetapi ia sebenarnya luas lagi cara penggunaannya. Kita boleh menggunakan signage sebagai penunjuk arah ke lokasi, pemberi makluman kepada masyarakat dan juga boleh dijadikan sumber kewangan sekiranya kita ada sistem digital signage.

Bagaimana kita boleh menjana duit dengan menggunakan Digital Signage?

Ramai yang tidak tahu kelebihan papan tanda digital ini. Hanya yang mereka nampak adalah kos yang tinggi jika mahu memilikinya. Di Malaysia, kos menjadi perkara no 1 sekiranya pembeli ingin dapatkan sesuatu berbanding kepentingannya. Berbalik kepada jana kewangan melalui Digital Signage, jika anda ada 1 unit Digital Signage di kedai atau di mana- mana, anda boleh menyewakan ruang pada TV untuk sesiapa yang mahu iklankan produk mereka dengan perisian digital signage anda. Harga bergantung mengikut waktu yang anda tetapkan sendiri. Contohnya : Anda setkan iklan A pada Jam 1.00pm - 2.00pm (RM50). Ia adalah waktu puncak dan ramai akan melihat iklan pada waktu ini ketika sambil makan. Di sini, anda tidak rugi melabur kerana pasti, akan ada yang akan tertarik dengan iklan anda jika pelanggan kedai anda melihatnya.

Digital Signage Malaysia

Digital Signage lebih mendapat perhatian?

Ya, betul. Mengikut pada pengalaman admin, penggunaan TV Display lebih membuat pengunjung tertarik berbanding anda letak banner di tepi kedai anda kerana banner merupakan iklan static dan membosankan jika design ianya biasa berbanding TV Display yang lebih effektif kerana ia boleh disetkan dengan beberapa aninamasi.

Jadi, sudah nampak apa fungsi Digital Signage? Menarik bukan? Jika anda betul-betul mahukan Digital Signage di kedai atau restaurant, boleh hubungi KAMI atau request quotation terus untuk pembelian. Terdapat beberapa pakej yang kami tawarkan kepada anda. Jom dapatakan Digital Signage Sekarang!!!

Tiada ulasan